Михайло Філатов – особистість унікальна. За 13 років роботи в «Асконі» він встиг побувати і будівельником, і заступником генерального директора по управлінню персоналом, і виконавчим директором торгових компаній «Асконы», очолював служби продажу і логістики.

Правила зйомки – метод Філатова

Михайло - людина, яка знає «Аскону» «від і до» і душею вболіває за результат. Він бере участь у розробці нових колекцій матраців, тестує продукцію в лабораторії, працює над впровадженням різних інноваційних технологій. Накопичивши величезний досвід, на сьогоднішній день він по праву є провідним експертом лабораторії сну Askona. Саме тому, коли постало питання про зйомках рекламного ролика для центрального ТБ, перевагу віддали професійному акторові, а справжньому експерту компанії.

Ми вирішили з перших вуст дізнатися, як проходили зйомки і які враження залишили.

- Це було рішення маркетологів. У процесі розробки рекламної кампанії вони проводили безліч досліджень, фокус-груп, розглядали різні варіанти, у тому числі із залученням професійних акторів. Але в результаті вибрали мене.

- Зрозуміло! Це ж абсолютно новий досвід, нові враження, тому я навіть не замислювався!

- Спочатку були проби – телевізійники перевіряли, як поведу себе в кадрі, не злякаюся камери. Але все пройшло нормально, і ми приступили до зйомок. Було літо, в павільйоні – 30 градусів спеки, а на майданчику, під софітами – всі 40. Тому мені постійно поправляли расплывающийся грим. Запам'яталося, що в сусідньому павільйоні знімали дитячий фільм «Той ще Карлсон» з Михайлом Галустяном.

30-секундний ролик ми знімали цілий день, з дев'ятої ранку до дев'ятої вечора. Робили по 15-25 дублів кожного кадру. Але, незважаючи на спеку і напруга, атмосфера панувала позитивна. Було багато веселих моментів, пов'язаних з тим, що асистенти, підбираючи мені одяг, помилилися з розміром і видали штани на кілька розмірів більше! Щоб вони зовсім з мене не впали, їх скрізь закололи шпильками, і всі 12 годин зйомок я провів на ногах, так як сісти за зрозумілих причин не міг.

На наступний день після зйомки ролика мене відправили ще й на фотосесію – для ростових фігур і банерів. І там намучилися з кадром, де я на весь зріст – щоб хоч трохи випрямити мішкуваті штани і позначити «стрілки», дівчина-асистент, лежачи на підлозі, намагалася їх витягнути. Вони при цьому норовили остаточно сповзти, і мені, перебуваючи в кадрі, було складно відволіктися від думки, що ж робити, якщо вони все-таки впадуть. Але всі проблеми вирішувалися з гумором, без жодної напруги. За час своєї акторської кар'єри» дізнався кілька тонкощів, на які в звичайному житті уваги не звертаєш. Наприклад, щоб комір сорочки тримався в кадрі рівному, його кріпили двустронним скотчем.

Правила зйомки – метод Філатова

- Дуже добре і душевно. Не було ні найменшого зневаги з-за того, що я не актор; навпаки, всі підтримували, підбадьорювали. Коли робочий день підійшов до кінця, вся знімальна група проводжала мене оплесками; було дуже приємно.

- Деякі знайомі, побачивши рекламу, впізнали мене не відразу. Зате діти всякий раз кричали «тато, Тато!» і наввипередки кидалися до телевізора. А на рідних вулицях часто стали дізнаватися, коли по всьому місту розвісили банери з моїм фото. Ну, і, звичайно, коли приїжджаю на меблеві виставки з участю «Асконы», без «фотосесії» не обходиться. Як тільки відвідувачі виявляють спільні риси живої людини і ростових фігур, які стоять на наших стендах, обов'язково попросять сфотографуватися!

- Так, фірма «Хенкель» запропонувала знятися в рекламі клею «Момент» в ролі майстра. Але довелося відмовитися – «Асконі» належить ексклюзивне право на мій «образ».

Два роки тому мільйони телеглядачів вперше побачили Михайла на центральному ТБ. А на початку осені на головних телеканалах країни знову вийшла реклама нашої компанії, обличчям якої залишається М. Філатов – експерт лабораторії сну Askona.