Обмін і повернення товару

Повернення та обмін якісного товару:

Якщо вам некомфортно або розмір купленого виробу не підійшов, повернення коштів можливе в строк до 14 днів з дня отримання товару. Кошти перераховуються протягом 10 днів після повернення товару згідно з формою оплати (на розрахунковий рахунок або готівкою в салоні).

Повернення / обмін товару належної якості можливі за умови дотримання кількох простих правил:

  • продукція без слідів експлуатації (матрац НЕ був у використанні).
  • збережені споживчі властивості і товарний вигляд, етикетки і ярлики.
  • є документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

Повернення та обмін товару неналежної якості:

Якщо ви виявили недолік в товарі, необхідно звернутися із заявою в магазини АСКОНА або зателефонувати по телефону гарячої лінії вказаний на сайті. Необхідно надати договір і супутні документи на товар. Важливо знати:

  • зовнішній вигляд товару і комплектність замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент доставки.
  • при отриманні ви ставите свій підпис на накладній, що підтверджує передачу товару належної якості і в повній комплектації.
  • після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Увага: У всіх випадках повернення або обміну товару покупець оплачує транспортні витрати в розмірі 200 грн. (Київ). Безкоштовна гарантія поширюється тільки на матрац і не включає в себе послуги з доставки.

Умови повернення та обміну матраців

Повернення та обмін товару регулюється статтею 9 Закону

"Права споживача при купівлі товару належної якості".

У законодавстві України зазначено:
«Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого була оформлена купівля, якщо товар не відповідає його вимогам до форми, габаритів, фасону, кольору, розмірам або з інших причин не може бути використано за призначенням. Покупець може обміняти товар належної якості протягом 14-ти днів з моменту покупки, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не обумовлено продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не був в експлуатації, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ (чек), що видається разом з товаром».

Також, придбаний і оплачений матрац без дефектів, якщо він був виготовлений за індивідуальним замовленням (відповідно Вашими індивідуальними параметрами, які відрізняються від стандартних, зазначених у прайс-листі), не підлягає поверненню або обміну.

Обмін матраців через яскраво виражений запах клею або розчинника можливий в тому випадку, якщо запах залишається навіть через 14 днів після його вилучення з упаковки.

Технологічний запах матраца

Якщо ви розпакували матрац і відчули різкий запах – не варто панікувати! При виробництві матраців використовується клейова технологія, завдяки якій скріплюються різні шари матраца. Відразу ж після виготовлення матраци упаковуються в поліетиленову упаковку і летючі речовини не встигають вивітриться. У зв'язку з цим, після розкриття упаковки ви будете відчувати виражений технологічний запах. Переважна кількість розчинників вивітрюється протягом перших 6-8 годин. Варто також враховувати, що деякі наповнювачі можуть мати свій незвичний для людини запах. Кокосова койра може виділяти деревний аромат, латекс - солодкуватий запах. Навіть природні матеріали, повсть, морська трава, бавовна, вовна, мають свій специфічний запах.

Для більш швидкого вивітрювання матраца рекомендується:

  • у першу добу після того, як ви розпакували матрац, не використовуйте його.
  • після розпакування залиште матрац у добре провітрюваному приміщенні або біля відкритого вікна, або на балконі (у разі якщо там сухо і не волого).
  • пропилососити виріб.