Графік роботи:
Інтернет-магазин: вт.-сб. з 10:00 до 19:00
Фірмові салони: пн.-нд.
(067) 101 20 46
Графік роботи:
Інтернет-магазин: вт.-сб. з 10:00 до 19:00
Фірмові салони: пн.-нд.

Гарантійні зобов'язання

Матраци

Гарантійний термін на всі матраци (далі-товар) становить 18 місяців з моменту передачі товару Покупцеві або Представнику.

Розширена гарантія:

Гарантія на моделі матраців Serta становить 10 років, у разі використання захисного чохла, придбаного спільно з матрацом у фірмовому салоні Sleepshop.

Гарантійний термін починається з моменту прийняття товару покупцем або його представником.

Дана гарантія може бути застосована у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку матраців.

Претензії щодо прихованих недоліків Товару від Покупця приймаються Продавцем в межах гарантійного терміну з обов'язковим пред'явленням Покупцем договору купівлі-продажу та розрахункових документів на придбаний товар (касовий і / або товарний чек, виписка з банку, накладна, ТН, ТТН і т. д. ), додатків до Договору, Акта здавання-приймання товару.

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», у разі виявлення дефекту протягом гарантійного терміну, покупець повинен звернутися із заявою до продавця. Продавець має право прийняти товар у покупця і провести перевірку якості продукції для встановлення причини появи дефекту.

У разі виробничого дефекту вимоги покупця підлягають задоволенню у найкоротші терміни.

Якщо покупець не згоден з висновком перевірки, то він має право провести експертизу товару. При експертизі для проведення випробувань товар може бути зруйнований. Якщо за результатами експертизи встановлено відсутність виробничого дефекту - покупець несе всі витрати по проведенню експертизи та відновленню товару (якщо це можливо).

Гарантія не поширюється:

  • на дефекти, що з'явилися внаслідок порушення умов експлуатації Покупцем Товару, а також дефекти, що виникли при складанні (монтажі) і доставці Товару, здійснених Покупцем самостійно та / або третіми особами (без участі працівників Продавця);
  • на недоліки, викликані наступними чинниками: випадкові пошкодження (ушкодження, отримані під час транспортування, недбалого ставлення), механічні пошкодження, які виникли після передачі товару споживачеві, пошкодження, спричинені недбалим, неакуратним використанням і недотриманням Правил догляду за виробом.

Претензії не приймаються:

  • при відсутності розрахункових документів, що підтверджують факт придбання Товару у Продавця;
  • при пошкодженні товару внаслідок дії світла та / або джерел електричного освітлення, сонячних променів, електроприладів, приладів опалення, гарячих предметів, миючих засобів і інших хімічних речовин;
  • при порушенні правил транспортування (у разі самовивозу товару), експлуатації, догляду, зберігання, монтажу (передбачених інструкцією по збірці). Товару та інших складових частин при наявності механічних пошкоджень і т. п.;
  • при перевищенні допустимого (рекомендованого продавцем) навантаження на матрац при його експлуатації;
  • на структурні деформації матраца, що виникли через експлуатацію на неякісній основі;
  • на невдоволення матрацом по його комфортності, відповідності медичним показникам, в тому числі алергічних реакцій;
  • при наявності подряпин, плям, забруднень, порізів і т. д.;
  • при звичайній усадці м'яких шарів матраца, які виникають при їх експлуатації під тиском ваги сплячої людини. Така усадка м'яких шарів матраца може становити до 3 см від висоти матраца в залежності від ваги. Це не є структурним дефектом або виробничим браком, який може впливати на споживчі властивості матраца;
  • при пошкодженні декоративних елементів матраца. Ручки матраца виконують декоративну функцію і не призначені для перенесення і / або перевертання матраца.

Гарантія не поширюється і претензії не приймаються за відсутності етикетки (стікера, бирки), якою маркується товар, не дозволяє ідентифікувати як товар продавця, виробника.

Важливо! Ідентифікаційні етикетки з номерною і штрих-кодовою персоналізацією дозволяють отримати інформацію про товар (характеристику продукції, найменування, розмір і т. д.). Покупець зобов'язаний зберігати етикетку (бирку) на період всього гарантійного терміну!

Гарантійний термін діє при дотриманні Покупцем наступних умов експлуатації:

  1. Після вилучення матраца з упаковки, рекомендується обов'язково перед використанням провітрити матрац протягом не менше 48 годин і ще протягом 14 днів експлуатації для мінімізації виробничого запаху.
  2. При транспортуванні, зберіганні та експлуатації матрац повинен знаходитися в горизонтальному положенні на рівній поверхні.
  3. Використовуйте якісну, відповідну за розміром основу під матрац. НЕ підкладайте додаткові предмети під матрац. НЕ допускається класти матрац на основу, ширина якої перевищує 120 см і не має, при цьому, центральної опори, а також на основу з ламелей, відстань між якими більше, ніж 80 мм.
  4. Щоб не пошкодити пружинний блок і настилочні шари матраца КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ згинати, згортати або складати матрац, ходити по ньому ногами, у тому числі дітям (крім безпружинних матраців на основі монолітного блоку з латексу або пінополіуретану).
  5. Категорично забороняється експлуатувати матрац на ліжку, у якого розмір спального місця менше розміру матраца.
  6. Експлуатуйте матрац в сухих, провітрюваних приміщеннях. Не допускайте попадання на матрац хімікатів і води.
  7. Проводіть суху чистку матраца за допомогою пилососа. Водорозчинні плями можна видалити засобом для чищення м'яких меблів або мильним розчином.
  8. Загальний термін служби матраца залежить від ваги Споживача, яка рекомендується для даної моделі матраца. Обов'язково переконайтеся в тому, що ваша вага не перевищує навантаження, яке рекомендується для даного типу матраца. Таку інформацію Вам надасть продавець-консультант.
  9. Матрац потрібно перевертати один раз в 3-4 місяці «голова-ноги», один раз в 6 місяців «верх-низ» (дана вимога не поширюється на матраци серії King Koil).
  10. Додатково матраци (в т. ч. серії King Koil) необхідно один раз в 5-6 місяців ретельно струшувати і збивати.
  11. При експлуатації матраца можуть виникати характерні шуми (клацання, хрускіт, скрипи). Дані природні звуки і не є дефектом (вони виникають в процесі прийняття природних компонентів, що входять в склад матраца) і знижуються через 30 днів експлуатації матраца до незначного рівня.
  12. Згідно ГОСТ, при виготовленні м'яких меблів допускається незначна відмінність від заявлених габаритних розмірів з урахуванням допустимих відхилень +/- 1,5%.

Ліжка/узголів'я

Гарантійний термін виробника на всі ліжка / узголів'я (далі - товар) становить 18 місяців з моменту передачі товару покупцеві або представнику.

Термін служби товару - 10 років.

Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:

  1. Гарантійне обслуговування поширюється на виробничі дефекти, пов'язані з узголів'ям, спинкою, царгами (боковинами), ніжками ліжок, в межах гарантійного теріну 18 місяців.
  2. Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні маркувальних ярликів (2 шт. на нижній частині спинки, на центральній царзі) та паспорта (у пакеті з документами та інструкцією по збірці, вкладається в пакет зі спинкою / узголів'ям ліжок), а також документів, що підтверджують факт купівлі.
  3. Дотримання вимог по експлуатації та догляду за ліжком, узголів'ям.
  4. Товар повинен бути в чистому вигляді, без видимих плям і забруднень.
  5. Гарантійне обслуговування поширюється на ліжко / узголів'я, що не мають механічних ушкоджень, слідів самостійного ремонту.
  6. Товар не виставлявся в якості виставкового зразка в торговому залі.
  7. Експлуатація товару біля стіни або іншої вертикальної опори.
  8. Використання товару за призначенням (ліжко для лежання).

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  1. Природний знос матеріалів, викликаний експлуатацією товару, в тому числі потертості або осипання верхнього шару еко шкіри, протирання наскрізь оббивки та / або чохлів ліжка.
  2. Пошкодження на тканинному покритті товару: подряпини, порізи, зачіпки, плями і забруднення, сліди чищення.
  3. Природна усадка м'яких шарів товару виникає в результаті нормальної експлуатації.
  4. Елементи товару (стрази, перли і т. п). та інша фурнітура.
  5. Ліжка, що використовуються в комерційних цілях, без дозволу на комерційне використання.
  6. Основи, рами з ламелями, рами з підйомним механізмом, механізм підйому рами.
  7. Наявність виробничого запаху нового виробу зникає протягом перших двох тижнів експлуатації.

Дивани

Гарантійний термін виробника на всі дивани (далі - товар) становить 18 місяців  з моменту передачі товару покупцеві або представнику.

Дана гарантія може бути застосована у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку товару.

Гарантійне обслуговування - це безоплатне усунення виробничого браку товару шляхом ремонту, в тому числі, при необхідності, із заміною окремих частин товару. Гарантійне обслуговування не включає в себе можливість відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, відмовитися від товару, замінити товар або повернути гроші.

Гарантійне обслуговування поширюється на виробничі дефекти.

Виробничими дефектами не є:

  • Зміна вузлів виробу, технології, проведені виробником, в рамках удосконалення продукту, які не впливають, при цьому, на споживчі властивості виробу,
  • Природний запах виробничих матеріалів, характерний для нового виробу,
  • Незначні відмінності розмірів від зразка, представленого в торговому центрі, в рамках національних стандартів,
  • Незначні відмінності відтінків, фактурності, тонів оббивних матеріалів в складі набору або вироби від представлених зразків.

Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:

  1. Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні цих гарантійних зобов'язань, маркувальних ярликів, а також документів, що підтверджують факт купівлі.
  2. Дотримання вимог по експлуатації та догляду за диваном, зазначених у рекомендаціях з прийому товару, догляду та правилах експлуатації дивана.
  3. Товар повинен бути в чистому вигляді, без видимих плям і забруднень.
  4. Гарантійне обслуговування поширюється на дивани, що не мають механічних пошкоджень, слідів самостійної заміни деталей або зміни конструкції товару.
  5. Не виставлявся в якості виставкового зразка в торговому залі.
  6. Використовувався за призначенням (дивани для сидіння і лежання).
  7. Диван використовувався з призначеним для нього матрацом, який поставлявся разом з диваном, не використовувався без матраца.

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  1. Природний знос матеріалів, викликаний експлуатацією товару, в тому числі потертості або осипання верхнього шару екошкіри, протирання наскрізь оббивки і / або чохлів.
  2. Пошкодження на тканинному покритті товару: подряпини, порізи, зачіпки, плями і забруднення, сліди чищення.
  3. На природну усадку м'яких шарів товару, яка виникає в результаті експлуатації.
  4. Декоративні елементи товару, фурнітуру, чохольні елементи.
  5. Дивани, що використовуються в комерційних цілях, без дозволу на комерційне використання.

Трансформуючі основи Ergomotion

Гарантійний термін на всі трансформуючі основи ErgoMotion (далі - товар) становить  2 роки з моменту передачі товару покупцеві або представнику.

Дана гарантія діє у випадках виявлення дефектів матеріалів або виробничого браку товару.

Гарантійне обслуговування - це безкоштовне усунення виробничого недоліку Товару шляхом ремонту, в тому числі при необхідності із заміною окремих частин товару. Гарантійне обслуговування не включає в себе можливість відмовитися від виконання договору купівлі-продажу або відмовитися від товару або замінити товар або повернути гроші.

Продавець надає послуги з гарантійного обслуговування товару за умови повного дотримання всіх наступних умов:

  • Гарантійне обслуговування діє на товар при збереженні маркувального ярлика (серійний номер на рамі основи, інструкції по експлуатації та гарантійного талона (вкладаються в коробку з основою), а також документів, що підтверджують факт купівлі.
  • Дотримання вимог по експлуатації та догляду за товаром, зазначених в інструкції по експлуатації (вкладається в коробку з основою).
  • Гарантійне обслуговування поширюється на товар, який не має механічних пошкоджень, слідів самостійного ремонту.
  • Використання товару за призначенням (для лежання).

Гарантійне обслуговування не поширюється на:

  1. На пошкодження, що виникли в результаті використання основи не за призначенням або в результаті порушення правил експлуатації.
  2. На пошкодження, що виникли внаслідок ремонту або заміни окремих частин основи особами або особою, яка не має на це повноважень.
  3. Внесення змін в трансформуючу основу Ergomotion заборонено.
  4. При проходженні консультаційним радам уповноважених служб (сервісних центрів).
  5. При недотриманні рекомендацій щодо вагових обмежень, зазначених в інструкції з експлуатації.
  6. При нанесенні пошкоджень внаслідок протиправних дій, спрямованих на знищення або пошкодження трансформуючої основи Ergomotion, стихійних лих.

Основу Ergomotion необхідно використовувати тільки з матрацами, призначеними для використання з трансформуючими основами.

Термін експлуатації товару становить 10 років. Товар не містить у своєму складі речовин, небезпечних для людини і навколишнього середовища по закінченню терміну служби може бути утилізовано як товарно-побутові відходи.