Про компанію

Наша місія
Ми прагнемо зробити людину щасливою і здоровою, даючи сили і енергію для реалізації її мрії.
25 років успіху.
За багаторічний досвід роботи ми заслужили високу репутацію на світовому ринку.
Історія компанії

20 млн.
людей у Східній Європі сплять на «Асконі»
З кожним роком щасливих володарів матраців фабрики «Аскона» стає на 2 мільйони більше! Це означає, що ми рухаємося в правильному напрямку і виправдовуємо довіру наших покупців.

Щодня ми виготовляємо
9000
Матраців
1000
Подушок
600
Ліжок і основ
300
Диванів
1000
Більше 1000 фірмових салонів «Аскона» по всій Європі.

4414
Співробітників компанії
48%
частка "Аскони" на ринку товарів для сну
150
моделей матраців в Україні
Наші цінності
Турбота про людину

Компетентність
Інноваційність
Відкритість
Лідерство
Принципи Askona
01
Турбота про людину
Турбота про людину – наше головне завдання – зробити людину щасливою і здоровою. Тому ми прагнемо донести до людей всю важливість повноцінного і комфортного сну. Ми впевнені, що якість життя і стан здоров'я людини безпосередньо залежать від якості сну.
02
Інноваційність
Ми прагнемо використовувати в розробці і виробництві нових продуктів лише ультрасучасні матеріали та інноваційні методи, які суттєво підвищують якість сну людей і дозволяють досягати вражаючих результатів у цій сфері.
03
Чесність і відкритість
Політика компанії абсолютно прозора: ми відкриті до співпраці і готові ділитися своїм досвідом, даними і результатами проведених нами досліджень за участю провідних світових експертів в області здорового сну.
04
Участь керівництва в житті компанії
Топ-менеджери приймають безпосередню участь у всіх сферах життя компанії, тестують і особисто перевіряють кожен продукт, спілкуються з клієнтами і перевіряють процеси всередині компанії. Раз в 3 місяці вся команда працює з покупцями: приймає дзвінки на «гарячій лінії», з доставкою їздить до клієнтів і працює на виробництві. Це допомагає контролювати всі робочі процеси і краще дізнаватися потреби покупця.
Ми пишаємося тим, що робимо
А також цінуємо відгуки кожного нашого покупця. Це допомагає нам підвищувати якість продукції та обслуговування.

Дивіться також